СКАРБНИЧКА

Творча робота учениці 11-А класу Воронькової Крістіни:



Творча робота учня 11-Б класу Сур Максима:

                      


9 клас

Тема: Наука і технічний прогрес  (Wissenschaft und technischer Fortschritt)
Мета: активізація вивченої лексики, вдосконалення навичок діалогічного та монологічного мовлення; навчити виокремлювати необхідну інформацію із прочитаного; розширювати знання учнів про відомих вчених;  розвивати увагу,мовну догадку,логічне мислення,готовність до участі в іншомовному спілкуванні;  виховувати навички труда,творчих здібностей на прикладах життя і творчості відомих вчених.                           
Обладнання: підручник, електронні презентації,картки,аудіозапис пісен,ноутбук.
Етап уроку, мета
Завдання
Форми,прийоми,види роботи
І. Початок уроку
Введення у іноземну мову





Завдання 1.
1.     Привітання. Запитання про настрій  Wie geht´s?
2.     Доповнюють прислів`я: Man lernt…..  Wissen ist….                                            Morgen,morgen….
3.     Проголошення теми,мети уроку
Режим роботи  учень-учень


Хором, індивідуально повторюють


Учні читають з екрану
ІІ. Фонетична зарядка
Повторення вимови,наголосу вивчених за темою слів
Завдання учням:
1.     Sprecht nach :  auf dem Gebiet                    der Wissenschaftler                                   erfinden, entdecken, erforschen

Хором ,індивідуально повторюють
ІІІ. Активізація лексичного матеріалу до теми      
   Мета: закріплення та   поширення вживання лексики  в словосполученні, реченні
      
1.Was passt zusammen?
       1.die Entdeckung                      A. arbeiten
       2.Arbeit und Studium                B. erfinden
         3.eine Maschine                        C. verbinden
         4.die Ursache der Krankheit     D. erforschen
         5.auf dem Gebiet der Medizin  E .machen
Учні самостійно письмово виконують тестову роботу (2 хв.)
Самоперевірка (самооцінювання)
На екрані відповіді для перевірки:
  1Е; 2С; 3В; 4D; 5А.
Складання речень в минулому часі – Präteritum Розширювати знання учнів про відомих українських та німецьких вчених
2.Повторення вивченого матеріалу на    рівні речення:  І група – називає  ім`я  вченого,  ІІ група – яке він зробив відкриття і навпаки
Felix Hoffmann  -   erfand Aspirin



Werner von Siemens - konstruierte die erste Straßenbahn




Ділова гра – робота в групах,чия група набере більше балів














Учні достатньо засвоїли навчальний матеріал, відчували творчий настрій при виконанні цієї вправи
ІV. Relaxpause
Попередження втоми учнів,зміна видів діяльності
Аудіозапис (тиха,повільна мелодія –пісня Гелени Фишер). Учням пропонується розгадати загадку –zwei Mütter, zwei Töchter, eine Großmutter und eine Enkelin haben auf einer Bank  gesessen .
          Wie viele Menschen haben auf der Bank 
          gesessen?
      Відповідь- 3 (die Großmutter, die Mutter,          die Tochter)
Учні розслабилися,слухають мелодію,розгадують загадку
V. Формування навичок діалогічного мовлення,розвиток навичок читання та аудіювання
Мета: вдосконалювати навички діалогічного мовлення,навчити виокремлювати необхідну інформацію із прочитаного



1.Презентація  німецького вченого        Р.Дизеля

Rudolf  Diesel -  der deutsche Ingenieur, Erfinder


2.Гра –zu uns kommt R. Diesel. Ihr seid Reporter!  Nehmt bitte Interview!
Повторюється Perfekt (розмовний минулий час)для того,щоб поставити питання


1.Читають презентацію,підтверджують так чи ні.
Робота ведеться фронтально






2.Робота в режимі  клас – учень

Рольова  гра в журналіста,учні за допомогою карток ставлять запитання:           Wann und wo sind Sie…….?
Wo und was haben Sie……?
Was für einen Motor……?
Welche Pläne haben Sie…..?
Підбиття підсумку на етапі актуалізації
-         Що нового ви дізналися, виконуючи ці завдання?
-         Що залишилося незрозумілим?
Ich habe erfahren dass…
Я дізнався, що…
Я хочу дізнатися…
VI.Формування комунікативної компетенції під час роботи над монологом                Мета: вчити вести бесіду за прочитаним текстом

Heute  besprechen wir das Problem  ,,Das Auto gestern und heute“

Учні діляться на дві групи  та обговорюють проблеми:  І група – Wie entstand das I. Auto?  (Як виник перший автомобіль?)
ІІ група – Die Vorzüge  des modernen Autos? (Переваги сучасного автомобіля)
Учні добре володіють лексикою з цієї теми,можуть використовувати її в монолозі та діалозі та в непідготовленому мовленні (розповідь про будь-якого вченого та його відкриття)
Учні отримують картки для допомоги логічної послідовної розповіді:
І група:
Das Wort „Automobil“ kommt…
Das I. Auto wurde…
Der  I. Erfinder war…
Er stammte… .Sein Vater…
1885 erfand er…
1889 wurde das Benz-Auto…
Das I. Auto fuhr…
Viele Menschen
Das I. Auto hatte…



На основі прочитаного вдома тексту  впр. 6 ст.74-76,  карток, презентацій учні складають розповіді в групах
(Творче  завдання)


II група:
In jeder Stadt… .Das sind… .
Die modernen  Kraftwagen…
Ein Sportwagen…
Die modernen  Wagenmotor…
In den PKW… . Die LKW…  .
In der Ukraine werden…  . In Deutschland…  .
Die modernen Autos haben viele Vorzüge, denn sie…
Представник  групи представляє свою розповідь, інша група  слухає, дає  свою оцінку   (взаємооцінювання)        Примітка: протягом уроку учні накопичують оцінки за виконання різних завдань, за урок отримують загальну оцінку за роботу.
VІІ. Заключний  етап  уроку   
 Мета: узагальнити вивчене, з’ясувати рівень засвоєння навчального матеріалу:  а) підсумок



Hat dir die Stunde gefallen?  Warum?
Wie gefällt dir R.Diesel , K.Benz?
Welche Charaktereigenschaften hatten diese  Erfinder?
Учні дають відповіді на питання
Ich habe erfahren, dass…
Mir gefielen…
б) домашнє завдання
Ø Скласти розповідь,презентацію,буклет про видатного вченого
Ø Знайти інформацію про українських вчених та їх відкриття
Учні записують домашнє завдання у щоденник





Немає коментарів:

Дописати коментар

ВІТАЮ

Добрий день!  Вітаю всіх у моєму блозі!