Творча робота учениці 11-А класу Воронькової Крістіни:
Творча робота учня 11-Б класу Сур Максима:
9 клас
Тема: Наука і технічний прогрес (Wissenschaft und technischer Fortschritt)
Мета:
активізація вивченої лексики, вдосконалення навичок діалогічного та
монологічного мовлення; навчити виокремлювати необхідну інформацію із
прочитаного; розширювати знання учнів про відомих вчених; розвивати увагу,мовну догадку,логічне
мислення,готовність до участі в іншомовному спілкуванні; виховувати навички труда,творчих здібностей
на прикладах життя і творчості відомих вчених.
Обладнання:
підручник, електронні презентації,картки,аудіозапис пісен,ноутбук.
Етап уроку, мета
|
Завдання
|
Форми,прийоми,види
роботи
|
І. Початок уроку
Введення у
іноземну мову
|
Завдання 1.
1.
Привітання. Запитання про
настрій Wie geht´s?
2.
Доповнюють прислів`я: Man lernt….. Wissen ist….
Morgen,morgen….
3.
Проголошення теми,мети уроку
|
Режим роботи
учень-учень
Хором, індивідуально повторюють
Учні читають з екрану
|
ІІ. Фонетична
зарядка
Повторення
вимови,наголосу вивчених за темою слів
|
Завдання учням:
1.
Sprecht nach : auf dem Gebiet der Wissenschaftler erfinden, entdecken, erforschen
|
Хором ,індивідуально
повторюють
|
ІІІ. Активізація
лексичного матеріалу до теми
Мета:
закріплення та поширення вживання
лексики в словосполученні, реченні
|
1.Was passt zusammen?
1.die Entdeckung A. arbeiten
2.Arbeit
und Studium B. erfinden
3.eine
Maschine C. verbinden
4.die
Ursache der Krankheit D. erforschen
5.auf
dem Gebiet der Medizin E .machen
|
Учні самостійно письмово виконують тестову роботу (2
хв.)
Самоперевірка (самооцінювання)
На екрані відповіді для перевірки:
1Е; 2С; 3В; 4D; 5А.
|
Складання речень
в минулому часі – Präteritum Розширювати знання учнів про
відомих українських та німецьких вчених
|
2.Повторення
вивченого матеріалу на рівні
речення: І група – називає ім`я
вченого, ІІ група – яке він
зробив відкриття і навпаки
Felix Hoffmann - erfand Aspirin
Werner von Siemens - konstruierte die
erste Straßenbahn
|
Ділова гра – робота в групах,чия група набере більше
балів
Учні достатньо засвоїли навчальний матеріал, відчували
творчий настрій при виконанні цієї вправи
|
ІV. Relaxpause
Попередження
втоми учнів,зміна видів діяльності
|
Аудіозапис
(тиха,повільна мелодія –пісня Гелени Фишер). Учням пропонується розгадати
загадку –zwei Mütter, zwei Töchter, eine Großmutter und eine Enkelin
haben auf einer Bank gesessen .
Wie viele Menschen haben auf der
Bank
gesessen?
Відповідь- 3 (die Großmutter, die Mutter, die
Tochter)
|
Учні розслабилися,слухають мелодію,розгадують загадку
|
V. Формування
навичок діалогічного мовлення,розвиток навичок читання та аудіювання
Мета:
вдосконалювати навички діалогічного мовлення,навчити виокремлювати необхідну
інформацію із прочитаного
|
1.Презентація німецького вченого Р.Дизеля
Rudolf Diesel - der deutsche Ingenieur, Erfinder
2.Гра –zu uns kommt R. Diesel. Ihr seid
Reporter! Nehmt bitte Interview!
Повторюється Perfekt (розмовний
минулий час)для того,щоб поставити питання
|
1.Читають презентацію,підтверджують так чи ні.
Робота ведеться фронтально
2.Робота в режимі
клас – учень
Рольова гра в
журналіста,учні за допомогою карток ставлять запитання: Wann
und wo
sind Sie…….?
Wo und was haben Sie……?
Was für einen Motor……?
Welche Pläne haben Sie…..?
|
Підбиття підсумку
на етапі актуалізації
|
-
Що нового ви дізналися,
виконуючи ці завдання?
-
Що залишилося незрозумілим?
|
Ich habe erfahren dass…
Я дізнався, що…
Я хочу дізнатися…
|
VI.Формування комунікативної компетенції під час роботи над монологом Мета: вчити вести бесіду за прочитаним
текстом
|
Heute besprechen
wir das Problem ,,Das Auto gestern und
heute“
|
Учні діляться на дві групи та обговорюють проблеми: І група – Wie entstand das I. Auto? (Як виник
перший автомобіль?)
ІІ група – Die Vorzüge des modernen Autos? (Переваги сучасного автомобіля)
|
Учні добре
володіють лексикою з цієї теми,можуть використовувати її в монолозі та
діалозі та в непідготовленому мовленні (розповідь про будь-якого вченого та
його відкриття)
|
Учні отримують картки для допомоги логічної послідовної
розповіді:
І група:
Das Wort „Automobil“ kommt…
Das I. Auto wurde…
Der I. Erfinder
war…
Er stammte… .Sein Vater…
1885 erfand er…
1889 wurde das Benz-Auto…
Das I. Auto fuhr…
Viele Menschen…
Das I.
Auto hatte…
|
На основі прочитаного вдома тексту впр. 6 ст.74-76, карток, презентацій учні складають розповіді
в групах
(Творче
завдання)
|
II група:
In jeder Stadt… .Das sind… .
Die modernen
Kraftwagen…
Ein Sportwagen…
Die modernen
Wagenmotor…
In den PKW… . Die LKW…
.
In der Ukraine werden…
. In Deutschland… .
Die modernen Autos haben viele Vorzüge, denn sie…
|
Представник
групи представляє свою розповідь, інша група слухає, дає
свою оцінку
(взаємооцінювання) Примітка:
протягом уроку учні накопичують оцінки за виконання різних завдань, за урок
отримують загальну оцінку за роботу.
|
|
VІІ. Заключний етап уроку
Мета: узагальнити вивчене, з’ясувати рівень засвоєння
навчального матеріалу: а) підсумок
|
Hat dir die Stunde gefallen? Warum?
Wie gefällt dir R.Diesel , K.Benz?
Welche Charaktereigenschaften hatten diese Erfinder?
|
Учні дають відповіді на питання
Ich habe erfahren, dass…
Mir gefielen…
|
б) домашнє
завдання
|
Ø Скласти розповідь,презентацію,буклет про видатного вченого
Ø Знайти інформацію про українських вчених та їх відкриття
|
Учні записують домашнє завдання у щоденник
|
Немає коментарів:
Дописати коментар